فیلم دزدی برای خرید شیر خشک +صحبت های سارق

فیلم دزدی برای خرید شیر خشک +صحبت های سارق درباره دزدی به خاطر خرید شیر خشک را در زیر مشاهده میکنید که در فضای مجازی و کانال های خبری منتشر شده است و واکنش های مختلفی را در پی داشته است. حوادث

فیلم دزدی برای خرید شیر خشک

ویدیویی در فضای مجازی به خصوص کانال های تلگرامی دست و دست می شود که درباره بازسازی صحنه سرقت از بانک توسط یک سارق است این اتفاق در پانزدهمین روز اسفند سال ۱۳۹۶ رخ داده.

صارقی که مبلغ ۱۷ میلیون تومان از بانک رسالت شعبه احمدآباد مشهد به سرقت میبرد بعد از چند روز توسط پلیس آگاهی دستگیر شد و برای بازسازی صحنه به محله سرقت آورده شد و درباره چگونگی این اقدام از او سوال پرسیده شد

فیلم دزدی برای خرید شیر خشکفیلم دزدی برای خرید شیر خشک +صحبت های سارق

نحوه سرقت به خاطر شیر خشک

او گفت که بعد از این که یک روز به این بانک آمدم و دیدم نگهبان ندارد فکری به سرم زد که بیایم از اینجا مبالغی پول را به سرقت ببرم.

او می‌گوید با یک اسلحه قلابی (به گفته خودش) به بانک رسالت مشهد رفته و در حالی که چهره خود را با چفیه پوشانده بود از متصدی باجه در خواست پول کرده بود کوله پشتی خود را به متصدی بانک داده و گفت که آن را پر از پول کند و بعد از پر شدن کوله پشتی از پول سوار بر موتورسیکلت شده و از آنجا گریخته است.

این سارق در پاسخ به این سوال که بعد از دزدیدن پول ها چیکار کرده گفت ابتدا دو قوطی شیرخشک به قیمت هر کدام ۲۵ هزار تومان خریدم وقتی که این حرف را زد بغضش ترکید و با حالت گریه می گوید که بقیه پول ها ۱۴ میلیون تومان بوده که آن هم در خانه است وی با حالتی گریان می گوید که من اصلاً دزد نیستم و تحت فشار بودم و بعد ابراز ندامت می‌کند و باز هم با چهره گریان می گوید: “من حاضرم آن خوش بخورم اما در کنار زن و بچه هم باشم“.

فیلم دزدی برای خرید شیر خشک

دانلود فیلم

دزدی اصلا توجیح ندارد

اینگونه اتفاقات کم‌وبیش در کشورمان رخ داده است نمی‌توان دزدی را یک کار توجیه برای عدم نیاز و عدم توانایی مالی در خرید غذا و نان قلمداد کرد و این کار در هر جای دنیا کاری ناپسند و منع شده است.

برخی از مجرمانی که بعد از دزدی دستگیر می‌شوند با اعلام اینکه به این پول نیاز داشته و برای خرید دارو یا مسائل مهم دیگر دست به این عمل زده‌اند سعی در برانگیخته کردن احساسات قاضی و مردم دارند. خبر های داغ

اما برخی ها واقعاً به این پول نیاز داشته و دروغ نمی گویند به هر حال کار دزدی هیچگونه توجیهی ندارد و یک اقدام زشت و ناپسند است که هم خلاف شرع بوده و هم خلاف قانون.

فیلم دزدی برای خرید شیر خشک

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *