راهنمای کامل سئو همکاری در فروش؛ همه چیزی که باید در مورد سئو سایت های افیلیت بدانید

راهنمای کامل سئو همکاری در فروش؛ همه چیزی که باید در مورد سئو سایت های افیلیت بدانید را با هم در شبناک مشاهده میکنیم.

راهنمای کامل سئو همکاری در فروش

راهنمای کامل سئو همکاری در فروش

دغدغه خیلی از فعالین افیلیت مارکتینگ این است که چگونه از طریق سایت همکاری در فروش خود، مخاطبان بیشتری جذب کند. یادتان باشد که میزان درآمد شما در این مدل کسب و کار، به میزان فروش شما بستگی دارد. برای اینکه بتوانید ترافیک سایت خود را بالا ببرید، باید با اصول سئو همکاری در فروش آشنا باشید. این مقاله راهنمای جامعی در زمینه سئو سایت همکاری در فروش است و در آن راهکارها و استراتژی هایی معرفی شده اند تا بتوانید بیشترین مشتری را به دست آورید و فروش خود را به میزان قابل توجهی زیاد کنید.

این را بدانید که استراتژی های سئو برای افیلیت مارکتینگ، بر روی این موضوع تمرکز دارند که محصول شما به صورت مناسب به مشتری نمایش داده شود تا بهترین و بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد و مخاطب ترغیب به خرید آن شود. یادتان باشد باید با برنامه و حساب شده فعالیت کنید زیرا تنها با داشتن یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ قوی و کارآمد، می توانید در این کار موفق شوید و درآمدهای بالایی از آن کسب کنید. در اغلب این استراتژی ها نیاز است که شما بدانید سئو چیست و تکنیک های برتر و به روز آن کدام است. همچنین باید با اصول بازاریابی محتوا آشنا باشید تا بتوانید رتبه های برتر گوگل را به دست آورید

8 استراتژی مناسب سئو سایت های همکاری در فروش

کسانی که از طریق همکاری در فروش کسب درآمد می کنند؛ برای داشتن درآمد بیشتر، باید مخاطبان بیشتری را جذب سایت خود کنند تا فروش بالاتری داشته باشند. برای این کار باید اصول سئو همکاری در فروش را بشناسید و از تمامی ترفندها و استراتژی ها استفاده کنید تا سئو سایت همکاری در فروش خود را بهبود دهید. با این کار می توانید بیشتر در دید قرار گیرید، ترافیک بیشتری جذب کنید و با افزایش مخاطب، فروش بیشتری داشته باشید.

همانطور که می دانید افیلیت مارکتینگ یکی از روش های کسب درآمد است که در آن نیاز به تجهیزات و امکانات بالایی ندارید و به عنوان نمونه امکان کسب درآمد از موبایل و یا از طریق شبکه های اجتماعی امکان‌پذیر است. اما شرط اساسی برای موفقیت، استفاده از یک استراتژی افیلیت مارکتینگ قوی و حساب شده است. به کارگیری استراتژی مناسب برای سئو سایت، بخشی از این استراتژی محسوب می شود.

البته باید خاطرنشان کنم که هرگونه اقدام و فعالیت که در بازاریابی های خود انجام می دهید، باید بر اساس مخاطب و پرسونای مشتری شما باشد. هر کمپین بازاریابی که اجرا می کنید باید متناسب با مشتری شما باشد تا موفق عمل کند. پس همیشه این موضوع را در تدوین استراتژی های خود، مد نظر قرار دهید.

در ادامه 8 راهکار در اختیارتان قرار می گیرد که با به‌کارگیری آن ها و بهبود سئو سایت همکاری در فرش خود، بتوانید مشتریان بیشتری جذب کرده و با افزایش فروش، درآمد بالاتری کسب کنید

1- پیدا کردن بخش به خصوص کسب و کار خود (Niche)

پیدا کردن بخش به خصوص کسب و کار خود (Niche)

در قدم اول ببینید که قرار است چه کار کنید و یک بخش به خصوصی را در کسب و کار خودتان انتخاب کنید. نمیشود که شما به یک باره وارد یک دنیای بسیار بزرگ شوید و در همه ی بخش ها فعالیت کنید. باید پله به پله شروع کنید و از تخصصی ترین بخش هایی که در آن ها بسیار خوب هستید شروع کنید.

اما این تازه نیمی از کار است. باید ببینید مخاطبان دنبال چه چیزی هستند؟ آیا نیچ کسب و کار شما اصلا مخاطب دارد یا نه؟ اگر جست و جود نداشته باشد شما ترافیک زیادی را از دست خواهید داد. قبل از همه ی این ها شما باید بدانید که نیچ مارکتینگ و چگونه باید از آن استفاده کیدر.

چند محصول و کلمه محبوب را در نیچ خود انتخاب کنید و میزان سرچ آن ها را بررسی کنید. برای اینکار شما میتوانید از تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید.

اگر میزان سرچ زیاد باشد که شما میتوانید وارد این کسب و کار شوید. اما اگر کم باشد بهتر است که بخش (نیچ) دیگری از کسب و کار را انتخاب کنید.

2- پیدا کردن محصول درست نیچ خود

پیدا کردن محصول درست نیچ خود

موقعی که شما نیچ خود را به طور واضح مشخص کردید حالا نوبت به انتخاب بهترین محصولات برای نمایش و تبلیغات است. برای این کار میتوانید سایت های دیجی کالا، آمازون، Ebay و به طور کل مارکت پلیس های داخلی و خارجی را بررسی کنید. اما این یک استراتژی بسیار ساده و پایه ای است.

راه دیگر برای داشتن بهترین محصول برای افزایش بازدهی کمپین های سئو، ثبت نام در سایت ClickBank است. در آنجا میتوانید در بین هزاران محصول، محصول درست را برای نیچ خود پیدا کنید.

کافیه فقط یک اکانت بسازید. اون وقت شما میتوانید به راحتی محصول مارکت های مختلف را مرتب سازی کنید و بهترین محصول را برای کسب و کار خود پیدا کنید.

در این پلتفرم شما باید دنبال محصولاتی با Gravity بالا باشید. امتیاز بالا در این بخش نشان دهنده ی بالا بودن نرخ تبدیل این محصولات است. متناسب با کسب و کار خود این محصولات را لیست کنید. همچنین لندینگ پیج های این محصولات را نیز بررسی کنید. بعد از اینکه کمی بررسی کردید، حالا نوبت به نمایش محصول رسیده است.

3- کلمه کلیدی هدف را انتخاب کنید

کلمه کلیدی هدف را انتخاب کنید

اغلب استراتژی های سئو بر روی تحقیق کلمات کلیدی بنا شده اند. بدیهی است که تحقیق کلمات کلیدی بخش جدایی ناپذیر کمپین های سئو هستند.

همانطور که قبلا هم گفته شده، Google Keyword Planner یکی از بهترین ابزارها برای یافتن کلمات مناسب برای محصولات شما است. یکی از بهترین قسمت های این ابزار سادگی و رایگان بودن آن است. تنها ایراد این ابزار این است که کلمات بسیار مشابه و نزدیک به هم را برای شما لیست میکند.

فکر کنید شما یک باشگاه بدنسازی دارید. باید درباره ی “بهترین مقالات سلامتی و تناسب اندام” یا “کاهش وزن” سرچ کنید. بعد باید لیست بلاگ 15 سایت اول را نوشته، سپس آنها را در کیور پلنر وارد کنید. بعد این ابزار مهم ترین کلمات را برای هر آدرس وارد شده به شما می گوید.

بلاگ های رتبه ی بالا زمان زیادی برای یافتن بهترین کلمات در کسب و کار خود خرج کرده اند، اما شما به وسیله ی این تکنیک مخفی سئو افیلیت مارکتینگ میتوانید زمان و هزینه بسیاری زیادی را صرفه جویی کنید.

این که یک کلمه سرچ بسیار زیادی دارد نشان دهنده ی خوب بودن آن نیست.

فک کنید یک کلمه ماهانه 20000 سرچ دارد. آیا چنین کلمه ای برای شما مناسب است؟ خیر!

برای شروع باید سراغ کمترین سرچ ها بروید و استراتژی خود را بر اساس کلمات پر سرچ بچینید. باید از سرچ کم به زیاد بروید و محتوا تولید کنید.

باید کلمات مناسب را لیست کنید و طبق همان لیست برای خود محتوا تولید کنید. این روند را برای سایت های مختلف باید تکرار کنید و یک لیست کامل را بدست آورید.

4- تمرکز بر کلمه کلیدی های بلند

تمرکز بر کلمه کلیدی های بلند

Long Tail Keyword یا همان کلمه کلیدی بلند، همان کلماتی هستند که شما باید در ابتدا بر روی آن ها تمرکز کنید. باید بر روی کلمات 3-4 و حتی 5 بخشی تمرکز کنید که سرچ آنها پایین تر است. نمی شود همان ابتدا به دنبال کلمات 2 بخشی پر سرچ بروید.

این کلمات به دلیل رقابت پایینی که دارند میتوانند برای شما ترافیک قابل توجهی را جذب کنند. میتوانید با یک استراتژی درست به جذب ترافیک بسیار زیاد به وسیله ی همین کلمات کم رقابت برسید.

سایت Backlinko یکی از معروف ترین سایت های مربوط به سئو با همین استراتژی توانست 19% ترافیک ارگانیک خود را در عرض 2 ماه افزایش دهد.

چرا؟ چون این کلمات رقابت پایین ولی نرخ تبدیل بسیار بالایی دارند.

حالا چطور این کلمات را پیدا کنیم؟ به راحتی! کافیست که کلمات مورد نظر خود را در گوگل سرچ کنید و به قسمت پایین صفحه بیایید. این جا لیستی از عبارات مرتبط و بسیار مناسب برای شما نمایش داده می شود که به آنها LSI می شود.

حال شما باید این کلمات را جمع آوری کنید و به Keyword Planner بروید و سرچ آن ها را بررسی کنید و بهترین ها را انتخاب کنید.

5- انتخابب نام دامنه ی مرتبط

انتخابب نام دامنه ی مرتبط

اگر تازه به فکر راه اندازی یک سایت همکاری در فروش افتاده اید، توصیه می شود که یک نام مرتبط با خدمات خود انتخاب کنید.

به طور مثال اگر آموزش فتوشاپ می دهید بهتر است مثلا نام “Photoshoplearn” را برای دامنه خود انتخاب کنید.

نکته بعدی این است که حتما از پسوند .com استفاده کنید. با توجه به تحریم های ایران اکیداً توصیه می شود که از IR استفاده نکنید. همانطور که میدانید سیستم گوگل ادز دیگر برای دامنه های IR خدمات ارائه نمی دهد. ادورزهای دامنه های قدیمی هم به مرور از بین خواهد رفت. همچنین هیچ معلوم نیست که در آینده چه پیش خواهد آمد، پس برای اطمینان از com استفاده کنید.

البته گوگل تاکید کرده است که استفاده از نام مرتبط با کلمه کلیدی در نام دامنه تاثیری در کسب جایگاه بهتر ندارد.

6- هاست خوب انتخاب کنید

هاست خوب انتخاب کنید

شرکت هاستینگ شما نقش اساسی ای در موفقیت استراتژی های سئو سایت شما دارد. اگر مدت زمان لود سایت شما زیاد باشد کاربرد از سایت شما خارج می شود. اگر سایت شما به مشکل بخورد و هاستینگ پاسخ گو نباشد دوباره سیستم شما به هم ریخته خواهد شد.

هم کیفیت فنی هاست مهم است و هم خدمات پشتیبانی.

7- استفاده از لینک های “NOFOLLOW”

استفاده از لینک های "NOFOLLOW"

اگر در ازای دریافت پول قرار است لیسنک یک سایت را در سایت خود قرار دهیدف سعی کنید از قابلیت Nofollow برای آن استفاده کنید چون گوگل به شدت بر روی موضوع خرید بک لینک حساس است. البته در تعداد پایین مشکلی پیش نمی آید و توصیه میکنیم برای انجام چنین کارهایی از متخصصان سئو مشاوره بگیرید.

8- بهینه سازی برای افزایش نرخ تبدیل

اگر نرخ تبدیل خوبی نداشته باشید، مهم نیست که چقدر ترافیک زیادی دارید. در نهایت هدف این است که شما درآمد زیادی داشته باشید و بتوانید مخاطب را جذب کنید.

چند نکته برای بهینه سازی لندینگ پیج (صفحه فرود):

  • از دکمه هایCTA و جذاب استفاده کنید
  • توضیحات مرتبط محصول خود را با زیرعناوین جذاب بنویسید
  • از گرافیک با کیفیت استفاده کنید
  • تستA/B انجام دهید تا بدانید کدام نسخه بهترین است

قبل از تغییر طرح وب سایت خود و بهینه سازی آن بر اساس کلمات کلیدی هدف، توصیه میکنیم از ادورز و تبلیغات دیگر استفاده کنید. اگر آنها نرخ تبدیل خوبی داشتند، یعنی در مسیر درستی هستید، اما اگر نرخ تبدیل بد بود میتوانید تغییرات را اعمال کنید

نتیجه

مارکترها اغلب افیلیت مارکتینگ و سئو را دو چیز جدا از هم می بینند که این امر اصلا درست نیست! از مزایای سیستم همکاری در فروش این است که برای فعالیت در آن، نیاز به تخصص خاصی ندارید و حتی با داشتن یک موبایل هم می توانید از این راه کسب درآمد کنید. اما این کار نیز مانند هر کسب و کار دیگری، نیازمند به‌کارگیری استراتژی است و باید هر قدمی که در این راه بر می دارید، حساب شده و از روی برنامه ریزی باشد.

یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید، سئو همکاری در فروش است. آشنایی با روش هایی که بتوانید سئو سایت همکاری در فروش خود را بهبود دهید، به شما کمک می کند تا مشتری بیشتری جذب کنید و فروش خود را افزایش دهید. به یاد داشته باشد که تکنیک‌های همکاری در فروش، کمی متفاوت‌تر از بقیه کسب و کارها هستند. به همین خاطر در این مقاله تکنیک ها و استراتژی هایی در زمینه سئو سایت معرفی شدند تا بتوانید با کمک آن ها، ترافیک سایت خود را افزایش دهید و مشتریان بیشتری به دست آورید.

سوالات متداول

افیلیت مارکتینگ چیست؟

شما در سیستم همکاری در فروش، با تبلیغ محصول و یا خدمات یک شرکت یا برند خاص، با هر خرید مشتری از طریق شما، کمیسیون دریافت می کنید.

سئو همکاری در فروش چقدر اهمیت دارد؟

در افیلیت مارکتینگ، میزان درآمد شما به تعداد مشتری و فروش محصولات بستگی دارد و هر چه این مقدار بیشتر باشد، درآمد شما هم بیشتر خواهد بود. برای جذب مخاطب بیشتر نیاز دارید تا ترافیک سایت خود را افزایش دهید و با آمدن در صفحات اول جستجوی گوگل به مخاطبان بیشتری معرفی شوید تا شناخت افراد از شما بیشتر شود. کاری که تنها با اجرای استراتژی های سئو هدفمند و کارآمد، امکان‌پذیر است.

پیداکردن بخش به خصوص بازار در افیلیت مارکتینگ چه اهمیتی دارد؟

در این قسمت منظور این است که با شناخت مخاطبین خود، سعی کنید که بخشی از مخاطبین که احتمال مشتری شدن بیشتری دارند و به محصول مورد نظر شما علاقه‌مند هستند را هدف قرار دهید. برای این کار باید آشنایی کاملی با نیچ مارکتینگ داشته باشید تا بتوانید مخاطبین و بازار مناسبی را هدف قرار دهید.

سئو چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مجموعه ترفندها و روش هایی است که با استفاده از آن ها، لینک سایت شما در صفحه نتایج جستجو در رتبه های بالا و صفحه اول قرار گیرد.

سرعت سایت چه تاثیر در جذب و نگه داری مخاطب دارد؟

اگر مدت زمان لود سایت شما بالا باشد، کاربر از سایت شما خارج خواهد شد و به همین دلیل مخاطب خود را که می توانست مشتری شما شود، از دست خواهید داد. یکی از مواردی که در سئو به آن توجه می شود، استفاده از ترفندها و اصولی است که سرعت سایت شما را افزایش دهد.

 

برگرفته از:

https://dayanaffiliate.com/

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *