وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا یکشنبه 24 آذر ماه

 شما میتوانید اطلاعات دقیق در باره ی خبر تعطیلی مدارس و آموزشگاه ها را در روز  فردا یکشنبه ۲۴ آذر ۹۸ باتوجه به افزایش غلظت آلایند ها و رسیدن به مرز هشدار در تهران و البرز در این بخش از مجله اینترنتی شبناک بخوانید.

کلیه  مقاطع مدارس تهران و البرز به علت آلودگی هوا در دو نوبت صبح و عصر تعطیل شد + جزییات خبر

 

تقی زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران : با توجه به انباشت و افزایش غلظت آلاینده ها در شهر و استان تهران کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان تهران امروز ۲۳ آذر ماه در استانداری تهران تشکیل جلسه داد که طبق  بررسی به علت شرایط جوی بد در تهران و البرز کلیه مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر تعطیلل خواهند بود.

البته تقی زاده معاون امور عمرانی استانداری تهران اعلام کرده است با توجه به انباشت آلاینده‌ها و غلظت ذرات معلق هوای تهران، مقرر شد تا زنگ ورزش مدرسه ها و دبستان ها و دبیرستان ها در تمامی مقاطع روز شنبه ۲۳ آذر ماه در شهر و استان تهران به استثنای مدرسه های شهرستان‌ های شرق استان، به حالت تعلیق درآید.

پیشنهادشبناک به شما :از سورپرایز آذری جهرمی رونمایی شد + پست پلاس چیست ؟ جزییات خبر

کلیه مدارس تهران و البرز فردا یکشنبه ۲۴ آذر تعطیل شد

بنا به گزارش های رسیده  و خبرگزاری ها مدرسه ها و آموزشگاهها در تهران و شهرهای اطراف تهران تعطیل شدند و بر اساس این گزارش شاخص آلودگی هوای کنونی در ایستگاه دانشگاه تهران ۱۵۸، پیشوا ۶۶، ملارد ۱۵۷، آتی‌ساز ۱۶۷، پاکدشت ۱۵۵، امام خمینی ۱۶۴، ورامین ۱۵۴، قرچک ۱۵۸، علم و صنعت ۱۶۹ و پارک رازی ۱۴۶ است.

همزمان سازمان هواشناسی نیز اعلام کرده به دلیل پایداری هوا طی امروز و فردا و روز دوشنبه، آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از شرایط کنونی نیز فراتر خواهد رفت.

طبق تصمیم گیری ها کمیته اضطرار  آلودگی هوا اعلام داشت کلیه مدارس  در شهر تهران به  جز فیروزکوه ، دماوند ، پردیس در دو نوبت صبح و ظهر در تمامی مقاطع تعطیل می باشد.

در پی این اخبار  البرز نیز که یکی از کلان شهرها تبدیل شده است در پی جلسه فوری کلیه مدارس کرج را به جز شهرستان طالقان و آستارا در دو نوبت صبح و عصر در رئز یکشنبه 24 آدر ماه تعطیل اعلام کرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *