بیوگرافی بوژیدار رادوشویچ دروازبان تیم پرسپولیس + تصاویر

بیوگرافی بوژیدار رادوشویچ فوتبالیست و دروازه بان فوتبال اهل کرواسی تیم پرسپولیس تهران را به همراه بیوگرافی کامل شخصی و سوابق ورزشی مهارت ها و عملکرد و آمار دروازه بانی را به همراه تصاویر شخصی و خانوادگی در این بخش از مجله اینترنتی شبناک بخوانید.

بیوگرافی بوژیدار رادوشویچ دروازبان تیم فوتبال پرسپولیس + تصاویر

 

بیوگرافی بوژیدار رادوشویچ

آقای پوشی دار رادوشویچ یکی از بازیکنان فوتبال اهل کرواسی است که در چهارمین روز از آوریل سال ۱۹۸۹ در شهر اسپلیت کرواسی متولد شده است  .

آغاز فوتبال

رادوشویچ حرفه‌ای فوتبال را از زمان کودکی آغاز کرد و از سال ۲۰۰۷ به طور رسمی فوتبال خود را در باشگاه بزرگ و مطرح شروع کرده است ،  و این راستا می باشد و سابقه حضور و بازی در مسابقات مقدماتی لیگ اروپا را در کارنامه تجارب شخصی خود دارا می باشد.

رادو فوتبال حرفه ای را در باشگاه کرواسی به نام هایدوک اشپیلت آغاز کرد در آن زمان فقط ۱۷ سال سن داشت و با توجه به موفقیت‌های خود توانست به تیم بزرگسالان راه پیدا کند و با سابقه ۲۰ و ۱۵ بازی برای تیم بزرگسالان هایدوک را دارا می باشد و پس از آن در سال ۲۰۱۱ پس از حدود ۴ سال حضور خود در باشگاه‌های دیگر به یکی از بهترین باشگاه های کشور به نام مانتو نگرو پیوست و پس از آن چندین بازی را در کرواسی انجام داد و بعد از حضور در باشگاه ایست را با مجارستان فعالیت خود را ادامه داد و بعد به تیم پرسپولیس تهران پیوست.

آمار و اطلاعات باشگاهی

بوژیدار رادوشویچ هم اکنون در باشگاه پرسپولیس تهران با شماره پیراهن ۴۴ برای این تیم بازی میکند وی تاکنون در تیم‌هایی چون هایدوک اسپلیت و انرژی لیزینگ ریو و کوپر تیم ملی زیر ۱۷ سال کرواسی و زیر ۱۹ سال نیز فعالیت داشته است.

ازدواج رادوشویچ

تصاویر خانوادگی بوژیدار رادوشویچ

وی متاهل می باشد و حاصل این ازدواج یک فرزند پسر می باشد.

پیشنهادشبناک به شما :بیوگرافی علیرضا بیرانوند و همسرش +عکس های خانوادگی

حضور در باشگاه پرسپولیس

رادوشویچ در نخستین فصل حضور خود در پرسپولیس توانست قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران بشود و همچنین در چندین مسابقه برای پرسپولیس به میدان رفت که عملکرد مناسبی از خود به جا گذاشت و توانست چندین کلین شیت را انجام دهد وی در لیگ نوزدهم به جای بیرون و درون دروازه ایستاده توانست با عملکرد بسیار عالی خود از شیوه های زیبایی که داشت جای علیرضا بیرانوند دروازه بان اول این تیم را از آن خود کند.

بوژیدار رادوشویچ از لیگ برتر مجارستان به تیم بزرگ پرسپولیس پیوست و سابق بر این دروازه‌بان تیم مجارستان بود و با این تیم قرارداد داشت اما وقتی پیشنهادی از باشگاه پرسپولیس دریافت کرد قراردادش را به طور رسمی با این باشگاه فسخ کرد.

وی در خصوص علاقه‌اش به عدد ۲۴ اعلام داشت که همسرم متولد ۲۴ مارس است و من به این دلیل این عدد را دوست میدارم.

تصاویر بوژیدار رادوشویچ دروازه بان پرسپولیس

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *