بیوگرافی علیرضا کریمی و ماجرای باخت اجباری به خاطر اسرائیل

بیوگرافی علیرضا کریمی و ماجرای باخت اجباری به خاطر اسرائیل خبری جالب و جنجالی است که این بخش از بیوگرافی ورزشکاران سایت شبناک برای شما اماده نموده ایم.

بیوگرافی علیرضا کریمی

علیرضا کریمی متولد 1373 در شهر کرج میباشد او از کشتی گیران برتر ایران است که با توجه به سن کمی که دارد توانسته افتخارات زیادی را برای ایران کسب کند.

بیوگرافی علیرضا کریمی و ماجرای باخت اجباری

او در حال حاضر دارای دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی در آسیا میباشد و همچنین یک بار قهرمانی جهان را در رده جوانان جهان تجربه کرده است.

او به راحتی میتوانست دو قهرمانی جهان دیگر را برای خود به ارمغان بیاورد که به دلیل باخت های اجباری برای مسابقه ندادن با اسرائیل از دست رفته است.

ماجرای باخت اجباری علیرضا کریمی

بیوگرافی علیرضا کریمی کشتی گیر کشورمان در بازی های جهانی برای دومین بار به صورت عمدی باخت که با حریف اسرائیلی مسابقه ندهد.

ماجرا از این قرار بود که اگر کریمی حریف روسی خود را شکست میداد به فینال راه پیدا میکرد و با کشتی گیر اسرائیلی رو به رو میشد

او برای اینکه به فینال نرود و با کشتی گیر اسرائیلی مسابقه ندهد بازی خود را در مقابل حریف ضعیف روسی باخت و از رسیدن به فینال مسابقات باز ماند.

بیوگرافی علیرضا کریمی و ماجرای باخت اجباری

باید ببازی علیرضا

در حین مسابقه این کشتی گیر کشورمان با حریف روسی، مربی او در خارج از تشک با صدای بلند فریاد میزد “باید ببازی” جمله ای عجیب که فقط در ورزش کشور ما شنیده خواهد شد.

در این مسابقه علیرضا کریمی خود را در اختیار کشتی گیر روسی قرار داد و او هرکاری که میخواست انجام میداد.

انواع فیتیله پیچ های تلخ که کشتی گیر کشورمان را بر روی تشک به چپ و راست می کشاند.

این کشتی گیر میگوید که بازی من با حریف روسی همزمان با کشتی نماینده اسرائیل با امریکا شروع شد و من هیچگاه فکرش را هم نمیکردم که حریف آمریکایی شکست بخورد.

Alireza Karimi Olympic athlete

ایسنا: درست زمانی که من با اختلاف از حریف روسی خود جلو بودم به ناگهان مربیانم شروع به داد و فریاد کردند که باید ببازی باید ببازی

بیوگرافی علیرضا کریمی و ماجرای باخت اجباری

وقتی که تایم استراحت داده شد و فهمیدم که کشتی گیر اسرائیلی مسابقاه خود را برده است و من باید به اجبار میباختم که در مرحله فینال با او مسابقه ندهم انگار دنیا روی سرم خراب شد.

به یکباره همه تلاش ها و تمرین هایی که در این سالها کشیده بودم که بتوان به فینال برسم از جلوی چشمانم عبور کرد. /ایسنا

بیوگرافی علیرضا کریمی و ماجرای باخت اجباری به خاطر اسرائیلبیوگرافی علیرضا کریمی و ماجرای باخت اجباری

واکنش ها به باخت اجباری علیرضا کریمی

در پی این اتفاق واکنش های بسیار زیادی در رسانه ها و فضای مجازی به راه افتاد.

برخی ها معتقدند که اگر قرار نیست با اسرائیلی ها مسابقه دهیم خب چرا باید ببازیم؟ میتوان مسابقات را برد و زمانی که با حریف اسرائیلی مواجه شدیم بگوییم که اسرائیل را به رسمیت نمیشناسیم و با انها مسابقه ندهیم.

بیوگرافی علیرضا کریمی و ماجرای باخت اجباری

اما اینکه با باخت های اجباری و عمدی در مراحل مقدماتی بخواهیم به این هدف برسیم که باید در میادین بین المللی ورزشکاران را اعزام نکنیم.

بیوگرافی علیرضا کریمی و ماجرای باخت اجباری به خاطر اسرائیل

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *