بیوگرافی مهرانه به نهاد و همسر مهرانه به نهاد +تصاویر

بیوگرافی مهرانه به نهاد و همسر مهرانه به نهاد +تصاویر شخصی و خانوادگی او را به همراه معرفی همه فیلم های مهرانه به نهاد را در زیر ببینید.

بیوگرافی مهرانه به نهاد و همسر مهرانه به نهاد

بیوگرافی مهرانه به نهاد

در سال ۱۳۶۲ در شهرستان لاهرود شهرستان لنگرود یکی از شهرهای استان گیلان بوده که نزدیک به شهر لاهیجان میباشد این خانم بازیگر سینما و تلویزیون بوده که تخصص زیادی در طراحی صحنه دارد.

تحصیلات

رشته تحصیلی بازیگری بوده و توانسته فوق لیسانس بازیگری را از دانشگاه تهران دریافت نماید دو همچنین دارای مدرک دکوراسیون و طراحی صحنه نیز می باشد.

عکس های مهرانه به نهادعکس های مهرانه به نهاد

شروع بازیگری مهرانه به نهاد

از بازیگران زن ایرانی که در هنر را به صورت رسمی در سال ۱۳۷۳ آغاز نموده است و برای اولین بار در سریال بچه های نسبتاً بد در مقابل دوربین به ایفای نقش پرداخت.

بازیگری را با تئاتر و نمایش شروع کرده و تا کنون ۴۰ نمایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده همچنین مدتی در رادیو فعالیت کرده و سپس وارد تلویزیون شده است.

بیوگرافی مهرانه به نهاد و تصاویر مهرانه به نهاد

فیلم های معروفی که این خانم هنرمند به ایفای نقش پرداخته است می توان به سریال پایتخت ۲ و معمای شاه اشاره کرد.

استاد دانشگاه است

به دلیل تحصیلات عالیه که در رشته بازیگری سپری کرده است به خوبی تکنیکها و مهارتهای این کار را می داند برای همین منظور در دانشگاه فعالیت کرده و استاد دانشگاه می باشد و در رشته بازیگری و طراحی صحنه تدریس می کنند او را می توان که از باسواد ترین هنرمندان سینما و تلویزیون به شمار آورد.

بیوگرافی مهرانه به نهاد و همسر مهرانه به نهاد

شاید در نقش های اول و پررنگی حضور نداشته اما در کاراکترهای که به او سپرده اند توانسته بسیار خوب عمل کنند

درخشش در این عرصه مورد توجه فیلمسازان زیادی قرار گرفته بر اعتقاد برخی از کارشناسان به خاطر اینکه به اصطلاح پارتی نداشته پیشنهادات بازیگری به او داده نمی شود اما باید به این نکته توجه داشت که او پیشنهاد فیلم و سریالی را که کیفیت پایینی دارد را قبول نمی کند که می توان یکی از دلایل مهم او به دلیل کم کار بودن در عرصه هنر قلمداد کرد. بیوگرافی بازیگران و هنرمندان

بازی در سریال کوبار

جدیدترین کار تلویزیونی رو سریال کوبار ساخته فریدون حسن پور است سریالی که از فروردین سال ۱۳۹۷ از شبکه اول سیما بر روی آنتن تلویزیون رفت.

در این مجموعه بازیگران مطرحی همچون کامبیز دیرباز و سیروس گرجستانی و مهشید مرندی کهن و ریحانه رضی و آزیتا ترکاشوند و امیر نوری و مهران غفوریان و ارمیا قاسمی نقش آفرینی می کنند و می‌تواند تجربه بسیار خوبی برای خانم مهرانه به نهاد باشد

ازدواج و همسر مهرانه به نهاد

این خانم هنرمند در حال حاضر مجرد بوده و هنوز وارد زندگی زناشویی نشده است داستان های شاخص اینستاگرام عکس های دونفره خانوادگی که بیانگر ازدواج باشد وجود ندارد و به همین خاطر باید گفت که او در حال حاضر مجرد است

مهرانه به نهاد در فیلم قدم خیربیوگرافی مهرانه به نهاد در فیلم قدم خیر

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *