بیوگرافی رضا ضراب همسر ابرو گوندش + ماجرای تجاوز

بیوگرافی رضا ضراب همسر ابرو گوندش  ماجرای تجاوز به پیرمرد توسط رضا ضراب را در این بخش از بیوگرافی شخصیت های سیاسی سایت شبناک مشاهده نمایید.

بیوگرافی رضا ضراب

بیوگرافی رضا ضراب یکی از تجار سرشناس و بزرگ ایرانی است که در کشورهای ترکیه و آذربایجان به تجارت مشغول بوده و در سال های اخیر تیتر اول رسانه های جهان قرار گرفته است.

بیوگرافی رضا ضراب همسر ابرو گوندش + ماجرای تجاوز

او متولد 1362 در شهر تبریز است که در نوجوانی به همراه خانواده اش به ترکیه مهاجرت کرده است و در آنجا به همراه پدرش به تجارت سنگ های قیمتی از جمله طلا و الماس پرداخته است و در حال حاضر نیز از بزرگترین تاجران خاورمیانه میباشد.

ازدواج با گونل و ابرو گوندش

رضا ضراب از چهره های جنجالی ترکیه است زیرا با دو خواننده مشهور و سرشناس ترکیه ازدواج کرده و سپس جدا شده است.

اولین ازدواج او با گونل دختر خواننده ابراهیم تاتلیس بوده که در سال 2002 صورت گرفت این ازدواج بسیار حاشیه ساز بود و مجلس عروسی انها از باشکوه ترین و پرهزینه ترین عروسی های ترکیه به شمار می آمد.

بیوگرافی رضا ضراب همسر ابرو گوندشبیوگرافی رضا ضراب همسر ابرو گوندش + ماجرای تجاوز

این تاجر سرشناس بعد از 4 سال از گونل جدا شد و سپس با ابر گوندش که او هم از محبوبترین خواننده های ترکیه بود ازدواج کرد.بیوگرافی شخصیت های سیاسی

این ازدواج هم سر و صدای زیادی به پا کرد و باعث شد که تا چچند روز همه رسانه های ترکیه به ازدواج انها بپردازند.

بیوگرافی رضا ضراب همسر ابرو گوندش + ماجرای تجاوز

بازداشت به جرم پولشویی در ترکیه

در سال 2013 کشور ترکیه با وضعیت اقتصادی بسیار بدی رو به رو شد و پلیس این کشور به دنبال دستگیری عوامل رکود اقتصادی در این کشور برامدند که چند تن از سران ترکیه و فرزندان وزیران اردوغان (رئیس جمهور ترکیه) به همراه رضا ضراب دستگیر شدند. بیوگرافی محمدجواد آذری جهرمی

این تاجر ایرانی به جرم انتقال مقادیر بسیار زیادی طلا به ایران آن هم به صورت غیرقانونی مدتی زندانی شد و سپس تبرئه شد و از زندان آزاد شد.

بیوگرافی رضا ضراب همسر ابرو گوندش + ماجرای تجاوز

زندانی شدن رضا ضراب در آمریکا

او برای یک مسئله خانوادگی وارد نیویورک شد اما به محض ورود توسط پلیس آمریکا دستگیر شد و به سرعت دادگاهی شد و روانه زندان شد.

علت زندانی شدن او این چنین بیان شده است که او تحریم های امریکا علیه ایران را دور زده است و کالاهایی که آمریکا برای ایران تحریم کرده بود را به ایران منتقل کرده است.

ماجرای تجاوز به پیرمرد در زندان

منابع خبری معتبر خبر تجاوز او به یک پیرمرد 62 ساله اهل ساحل عاج را روی خروجی های خود منتشر کردند و نوشتند که  یک پیرمرد 62 ساله اهل ساحل عاج از این بیزینس‌من به حاطر تجاوز جنسی شکایت کرده است.

بیوگرافی رضا ضراب همسر ابرو گوندش + ماجرای تجاوز

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *